یک اشتباه.....

❤بارون عشق❤

 تو دنیای من بودی و اما                               به دنیا اعتمادی نیس

به جای گریه های من                                    بخند اشکالی نیس

ببخش که تا حالا                                          نگفتم که دوست دارم

می دونستم یه روز میری                                من تنهام میزاری

تو این شب های                                                "دلگیری"

چقدر سرده هوا اینجا                                    یا که بی تو شده سردم

تو اغوش تو خوابیدن                                      شده عادت تو این دردم

حالا من موندم و شب های بارونی

بگو تنگه دلت واسم تو این خلوت اسمونی

نکن گریه دلم پر نیس 

حلالت می کنم برو

خداحافظ که از اول                 تو هم                    "یک اشتباه بودی"

این دل نوشته ی خودمه میشه واسش نظر بدین  امیدوارم خوشتون اومده باشه



نظرات شما عزیزان:

leyla
ساعت17:47---28 تير 1393
سلام شبنم جونم خییییییلی خوووووب بود راسی ممنون که عکستو گزاشتی خیلی نازی
پاسخ:اجی دیگه عکسمو برداشتم


turko
ساعت13:16---26 تير 1393
عزیزم بیستی بخدا
لایکعالی بود
پاسخ:میسی داداش جووونم


مجید
ساعت16:23---23 تير 1393
خوب بود

ساده دل
ساعت11:46---23 تير 1393
متن زیبا و جالبی بود..........

سارا
ساعت14:28---22 تير 1393
اخی خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 21 تير 1393برچسب:,| 7:53 PM|*shabnam*|

Shik Them